En flygande omkörningen...

Under tiden som Alex va i skolan satte jag mig på balkongen och läste lite teori.
Även fast alex bara va borta i 2 timmar så hann jag plöja igenom ganska många sidor.
- kändes skönt och ha börjat lite smått iallafall.

När Alex kom tillbaks blev de att laga lite mat och gå ner en sväng till ICA och hämta ut paket.
Fördrev lite tid framför datorn sen vare dags för mig att ta bussen till Karlstad, så jag sen kunde hinna mä tåget hem till Edane. Väl på tågstationen i KArlstad såg de ut att va ganska lite folk som skulle mä tåget, men ack så fel jag hade. Fick klämma mig ner breve Emma & co, och jag kan inte annat än tycka synd om de som måste åka mä de här sena och fulla tåget VARJE DAG !
  Väl hemma mötte jag mamma vid affärn, så handlade lite sen promenerade vi hemmåt.  Känns så himla härligt nu när man ser alla barn och vuxna som plockat fram deras cyklar och ute möbler, nu är verkligen inte länge kvar till sommaren !

Ikväll blire att bara ta de lungt och se på tv och förbereda sig inför morgondagens skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0