Du gör min dag !

Då vare måndag igen och man ska va tillbaks i skolan.
Men ikke sa nicke!
  • Paul är i Italien = INGEN Fotboll
  • Samhällarna ska göra muntliga nationella = LEDIGT
Så egentligen skulle man haft en timmes spanska idag, men de kändes OTROLIGT ovärt att åka till skolan för att bara ha spanska. Så istället tog jag mitt pick och pack och drog mä Alex till Grums igårkväll efter träningen.
Så nu sitter jag i Alex längenhet och lyssnar på Petters nya skiva och väntar på att solen ska titta fram. Blir att spendera dagen här sen ikväll bär de hemmåt igen.

Måste säga att de vart ett mycket skönt och soligt lov ! och man kan inte annat än älska såna här lov.
Solen har bidragit att man spenderat många timmar ute, och de har inte riktigt funnits tid för att nörda framför datorn på de sättet som man gör annars. Men vi får väl se hur de bli mä nördandet framöver "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0