5 av 5 helt solklara poäng !

Träningslägret i Danmark va otroligt lyckat.
Mycket skratt,fina planer,fint väder, underbart gäng och såklart FOTBOLL !
En resume av helgen kommer fram över under kvällen skulle jag tippa på..

Men just nu sitter man helt knäckt framför datorn och försöker fylla kroppen på vatten.
Hade fysiologi prov idag och tror fan de gick ganska bra, men tveksam om jag får mig ett VG i slutbetyg :(
Men efter provet skulle vi testa Andresen testen som va ett konditions test där man skulle springa en sträcka på 20 meter så många gånger som möjligt på 20 sek sen vila 15 sek och göra om detta 20 gånger !
Kan lova att jag ska aldrig göra om detta när jag inte är riktigt uppvärmd, för fy fan !
Tror att man hade orkat lite mer bara man vart uppvärmd, men de sket man ju i så då tar de lite extra på kroppen !

Men nu blire att laga lite mat sen dra iväg på styka sista gången innan vi får börja träna på Edevi igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0