the hearts are all over the world

Fint väder i måndas,fin väder igår och fint väder även idag !
- Sånt är alltid ett EXTRA stor plus.

men morgonen börja inte så jätte bra mä en försovning,
men hann iallafall mä bussen, i skolan fick de först bli prov
om Renäsansen = Pånytfödelse
Sen fick de bli en hel del prat om arvikaskvaller bloggen xD
HAHAHA de är juh så jävla komiskt !!
Engelska,Lunch,Spanska sen fick de bli ut till VIK för att ha fotboll !
Idag vare smidighet/teknik som stod på schemat, detta var något som
DE FLESTA behöver öva på haha.. Paul va inte allt för imponerad, men vi ska
ju lära oss något nytt och detta va verkligen något nytt !
Tog tåget hem sen drog ja upp till Farmor & Farfar och klippte gräset..
För varje gång jag är där känns de som att de blir jobbigare och jobbigare
när man vet att de är nog gamla och snart KAN deras tid vara över.
 KLumpen i halsen växer när jag skriver dessa ord, men de är så de känns !
Men jag älskar dem och de kommer ALLTID ha en oerhört stor plats i mitt hjärta <3
men nu får de bli till att tänka på annat och plugga geografi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0