super helg !

"mina" små flekker va allt så duktiga förut och vann mä hela 6-2, dock tror ja vi måste nöta några timmar till på det som kallas passningsspel ! 150 kr rikare blev ja och när jag kom hem kom aleksander :) Lirade lite boll sen begav vi oss ut i skogen för att leta lyckan efter kanareller ! Lyckan blev stor och både jag & alex blev båda nöjda ! Väl hemma blev de till att se på Tv sen vid 7 skjutsade vi alex till Hungvik, och jag fick köra lite bil :)
Nu sitter man hemma, äter glass och ser på England - Holland semifinal i dam EM !
Ikväll blire tv mä mor & far sen tidigt i säng för att ladda inför fotbollen imornbitti på inviduella valet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0