lördag

gårdagen gick mycket fort, slutade skolan 11, sen fick de bli stan mä Matilda & Josefin vilket av mycket trevligt :) Åkte hem och packade om väskan sen sätte ja mig på tåget mot grums, Väl i Kil va tåget försenat så fick fick sitta där och vänta i 25 min :( VÄl i grums kom älsklingen och mötte mig, drog hem till alex mä väskan sen vidare till Erra för att fixa mat åt mig,alex,erra & Emil :) kroketter och lövbiff fick de bli,såg lite på Tv-pucken innan jag & alex gick hem till alex för att byta om och duscha.. Ferre på gång (Y) När alex va klar bar de iväg till Erra igen för lite för krök för grababrna, för egen del fick de bli en lugn kväll :) Allt eftersom kom de mer folk och runt ni drog vi till Norrköpingarna :) Där vare minst sagt en SALIG blandning av folk xD
  • Oskar förstörde en dator genom att hälla en drick över den
  • 2 stolar gick i sönder
  • Hampus sprutade skumpa
  • Slovenerna blödde/spyde ikapp
  • Securitas kom på besök
  • Öl/sprit över hela golven
de va en annorlunda kväll men de va allt roligt, runt 1 drog vi oss hemmåt där en ny bäddad säng väntade ;)

Imorse tog vi en låååååååååååååååååång sovmorgon fram till 12, sen fick de bli ner till ICA för att köpa mat,Vid 3 blev de mat, sen har vi suttit och sett på RUN´S HOUSE hela dagen - me like ! Alex drog till Ishallen vid 4 för å jobba några timmar, och nu sitter man själv här i lägenheten..
Ikväll blire Kina resturante och bara ta de lugnt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0