kallt men ändå varmt...

nu under hösten kan man bli tokig på vädret, på möran äre 5 grader och sen på dagen är 17 grader i solen.. Klagar inte på att solen tittar fram, men önskar den kunde va framme på möran så man slapp frysa till is när man står och väntar på bussen ! Men Men..
Torsdagar är en av två hela dagar i skolan med lektioner från 8 till 20 över 3 men trots de har dagen gått rätt fort (Y) hade även geografi prov idag som jag helt glömt bort och kom på de igår när jag skulle gå och lägga mig, men tror trots allt att de gick hyfsat bra ändå :P
ÄR ensam hemma fram till 5 så idag vare jag som fick stå för maten som blev tunnbröds rulle, som blev mycket lyckat ! Mätt och belåten sitter man här och lyssnar på musik på spotify och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka och träna små tjejerna :) Sen blire träning mä laget, får hoppas de blir lite roligare än förra torsdan iaf !

Imorn går man i skolan till 12, blir en sväng på stan och sen blire surprisesurprise mä grabbarna på kvällen, sen hem och mysa mä älskling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0