huvudvärk till max

hade orienterings dag idag, vilket gick jämt åt helvete ! Så förbannat besviken på mig själv, men men får väl ta igen de till våren :/ Åkte mä martin hem och då fick de bli en varm dusch sen somnade ja framför tvn! Där har jag spenderats resten av dagen mä en otrolig huvudvärk :/ Men en liten höjdpunkt va iallafall när min granne Joel kom hit och sålde kakor & godis till deras klassresa ;) Nu sitter man mä dator i knät och ser på Idol, fan sikket skönt program (Y)

Fick även reda på något annat otroligt roligt idag, Familljen Andersson planerar en Spanien resa till sommaren och M.Bengtsson har fått en förfrågan om hon vill mä, vilket jag ABSOLUT vill  :) Fy fan va roligt de vore :)
nu vill jag bara ha sommar och åka till spanien två veckor mä extra familjen !



jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0