har vart en fartfyllddag..

Har hunnit mä 3 pass idag, vilket känns mycket bra och mycket skönt just nu. Dagen började mä att ja smått försov mig, sen fick de bli en sväng till seveneleven för å köpa halstabletter, sen iväg till VIK för å köra ett pass mä speciall fotbollen, lungt men bra ändå, pallade in till stan för och äta, hade spanska sen satte sig jag & rosanna och skrev på vårt lands projekt. Svenska,matte sen vare dags för pass 2 som bestod av en SOLIF match, som slutade mä VINST, men va väl inge skön lir men vinst iaf XD
Efter matchen drog jag & josefin ner till tåget och tog tåget hem te mig, väl hemma vare bara och slänga på sig springskorna sen ut i skogen för pass 3 och plocka in orienterings kontroller i skogen, spikade varje kontroll och både jag & josefin blev mycket bättre, bra jobbat josse (Y)
Åkte hem och plugagde muskler på latin,duschade, åt mat och kollade på IDOL klipp :P Vid 8 följde ja josse till tåget och nu sitter man här och väntar på att "Svenska Hollywoodfruar" ska börja och pluggar lite spanska :)


Imorn äre heldag i skolan sen blire hem och träna små tjejerna och träna själv,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0