första klassikerna avklarad !

nu sitter man helt slut,mätt & ny duschad i soffan och ser på åttlingsmammans otroliga liv . Dagens klassiker som bestod av 7 mil på cykel avklarades tillsammans med Matilda & Anna på 3h och 15 min efter FRUKTANSVÄRD värk i rava och låren. Men runt kom vi och vi stannade ENDAST 2 gånger  för att dricka vatten! Mkt bra de om jag får säga de själv :) Väl imål blev de att slänga i sig mat, sen ta bussen hem vid halv 2.. Somna ute i solen, men vakna efter 15 och gick in och la mig på soffan iställe. Fär låg ja fram till 4 :) Slängde i mig lite mat sen blev de upp och träna ett gäng trötta tjejer innan de bar iväg på min egen träning. Kan inte påstå att de gick speciellt lätt men ja klara av det iaf. VÄl hemma blev de att slänga i en tvätt i tvättmaskinen innan jag & pappa drog till stan för att hämta mammas cykler som stod hemma hos Victor, passade 'ven på att svänga in på Macan och få lite mat imagen, för de va ja faktiskt värd idag tyckte pappa :)
Ska se klart på programet sen blire till och ringa födelsedagsbarnet och snacka lite innan man tar kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0