de är mål, de är mål, de mål igen...

sitter och ser på färjestad- skellefeå och färjestad tog nyss ledningen mä 1-0 (Y) Nu börjar de verkligen kännas som hösten är här på riktig när elitserien drar igång ;)

Helgen har vart fullproppad mä massa olika och mycket trevliga saker :)
Freda= skola, sen fick de bli hem till Oskar och vänta på att ola skulle sluta,
 när han väl gjorde de så drog vi ner till Rajjens för å lira lite bowling..
Efter en mycket jämn match Slutade Ljung som 1a, Jag som 2a, Oskar 3a och Ola blev sist hahaha..
Efter de fick de bli hem ´till Ljung och äta Thai gryta som Olas pappad hade gjort.
Mycket god men lite stark, Dock måste jag nämna att Oskar satt och svettades medans han åt xD
 Sen fick de bli den godaste kladdkakan jag någonsin ätit och ett pari Beserwisser
, vilket vissa sig att inte riktigt vara m.bengtssons greje xD
 men men kan inte va bra på allt :P Efter de fick de bli hem till älskling och se på film och sova :)

och där utökade färjestad till 2-0 :)

LÖrda= låg länge kvar sängen innan de fick bli upp
och åka hem för att äta och sen iväg på match..
Efter en vecka som sjuk fick man va massör denna dag, v
ilket ja måste påstå att jag sköte galant (Y)
Vi vann matchen mä 6-1 och seriespel i div 3 nästa år är nu säkrat..
Efter matchen följde sofia mä mig hem, där gjorde vi oss iordning också kom alex sen drog vi iväg på familjen Westbys 98år jubileum ;) Efter 2 timmar på Logen drog vi "barn" hem till Sandra där de va party :)

Sönda= blev en heldag tsm mä familjen Andersson..
Åkte och lämnade Alex i grums sen drog vi vidare till Karlstad
 för att köpa en tröja till mig och skor till mappe.
Åkte tebax till grums för att äta sen iväg till Billerudhallen f
ör å se när Grums vann över Hudiksvall mä 7-3 och steffelito gjorde hattrick :)
Efter de fick de bli hem till mig och se på tv,plugga och bara mysa :)

och där kom tredje målet för färjestad :)
 
månda= lugn träning imorse mä mkt passningar och styrka,
har en känsla av att ja kommer känna av de imorn !
Sen fick de bli te skolan och ha 3 lekioner sen SOLIF match som slutade mä 2-0 (Y)
Vi får va nöjda mä vinsten flekker ;)
Väl hemma fick magen lite mat innan man fick lägga sig på sängen och plugga lite svenska/spanska/Fysiologi.-
och just nu sitter man som sagt och ser på hockey :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0