23.04 ä nytt vecko rekord..

alltså har ja inte vart vaken längre än så här nån dag i veckan tidigare,
detta har vart mycket skönt måste ja påstå så denna treden lär nog fortsätta ett tag till !
Men orsaken till att jag är uppe så här länge är att jag
nyss har kommit till Grums och sitter i Alex lägenhet helt själv,
eftersom mannen i lägenheten är på väg hem från Hockey match i Leksand
och han har ingen aning om att när han kommer hem är jag där :)
Skulle komma imorn eftersom vi är lediga då,
men tänkt va lite busig och åka hit lite tidigare och överraska min älskling så nu sitter ja här.

dagen har gått mycket fort, men de har vart mkt tomt och framförallt TYST på grund av att Ola,Ola,Matilda,Anna,Josefin och Rosanna va borta..
Hade även sista träningen idag mä "mina" små tjejer och mä laget..
Fotbollstennis tunnering i en timme ä inte helt fel :)
Sen fick de till att ta tåget till karlstad,sen bussen vidare til grums.

Imorn blire bara ta de lugnt och mysa mä älsklingen <3

men nu blire till och lägga sig i VÄRLDENS SKÖNAST säng,
Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0