tiden bara rinner iväg..

skulle bara sätta mig vid datorn en snabbis, men de blev 2 timmar iställe - illa !
- just nu kan ja inte slita mig då jag måste uppdatera NK om vad som händer i arvika
medan han befinner sig på andra siden jorden !
Lite frän egentligen att han är på andra sidan jorden, och ska vara där i ett ANTAL månader till,
-vill också åka till USA men de får bli efter att jag tagit Studenten.
men dagen har gott fort och mycket har man hunnit mä och göra,

  • Historia arbetet ä avklarat - bra jobabt tjejer !
  • Landprojekt nr2 är påbörjat
  • Presenter till tränarna inhandlade
  • Lagfesten planerad tsm mä Jossan & Elin


Efter en mkt lång dag blev de hem och äta Fläsk,Vita bönor och potatis, vilket va otroligt gott efter att ha gått och väntat på de HELA dagen ! Sen fick de bli tv och mys framför bransan resten av kvällen.
De är inge små killar som är mä på serien Inlåst som går på 4an, tack gode gud för att jag inte möter såna på stan ! Efter några timmar tv lockade datorn lite mer och jag bläddrade igenom lite Spotify lister...
Tillslut fastnade ja mä lugna favoriterna.

  1. No Air - Jordin Sparks ft Chris Brown
  2. Forever - Chris Brown
  3. Run this town - Jay-z ft Rihanna & Kaney West
  4. Halo - Beyoncé
  5. With you - Chris Brown
  6. Down - Jay Sean ft Lil Wayne
  7. Happy - Leona Lewis
  8. Hurtful - Erik Hassle
  9. Take a bow - Leona Lewis

Efter och lyssnat igenom denna kan jag avsluta min konerstion mä Sebastian och gå och lägga mig,
 imorn äre LEDIGT som gäller då vi har vart så duktiga och gjort klart vårat arbete i historian..
Men nu blire sängen, imorn är bio mä älsklingen som gäller (Y)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0