go sverige go !!

45 minuter kvar och räkorna är framdukade, ikväll blire fotbollskväll alá myskväll mä mamma & pappa ;)

Igår efter skolan blev de hem och packa om sen vidare till Grums..
Väl i grums blev de tacos och tvkväll med älsklingen :)
Imorse blev de en mycket behaglig morgonpromenad i solen,
handlade, sen blev de hem och äta mat och duscha :)
Myste mä älskling sen blev de hem till stefan och sen vidare till Karlstad..
Va och åt på Kebab House sen blev de till och gå runt på stan en sväng ;)
Alex och Stefan åkte hem vid 5 och jag blev kvar och väntade på mitt tåg som skulle gå 50 min senare..

men nu blire räkor :)

- älskling du är de absolut de bästa jag vet <3

See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0