And any man who knows a thing knows,He knows not a damn, damn thing at all

de fick bli och dra sig till skolan idag,
men fick en sovmorgon på 45 min tack vare att mamma skulle va i stan
vid 8 så kunde gå upp kvart över 7 ISTÄLLE för halv 7 :)
Detta uppskattas och hoppas på att detta kommer ske flera gånger !

Väl i skolan har de vart en slapp och mkt trevlig dag, tycker verkligen om klassen
och våra lärare ;)
Skönast uppvärming hade vi idag iaf på idrotten när den bestod av danskull xD
Efter de fick de bli mat,spanaska,hål, svenska som betod av trollerier innne i buren..
Pojkarna lärde mig även nått nytt - att singla slant !
Tack vare fysiologiska former kom vi fram till vad som skedde och vi fick öva lite
extra inför de stundande provet som väntade..
Hmm jaa detta prov kommer jag vara mycket lycklig om jag ens klara, för mina formuleringar
va väl inte de bästa och rätta xD
Efter provet fick de bli och ta bussen hem,äta läsa lite sen somnade jag !
Vaknade av att pappa kom in på rummet och frågade om ja ville ha en center rad - mums ^
Piggnade till sen fick de bli poker och se på fotboll :)
Nu blire läsa klart boken och ta fram mina estetiska kunskaper och måla några blder till texten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0