3 dagar har gått och nu är man inne på nästsista dagen på detta lov..

Höst lovet har gått fort och nu är det inte så värst mycket kvar !
Har spenderat den mesta tiden mä älkslingen, vilket har vart väldigt, väldigt mysigt !

  • Måndag= slapp dag sen på kvällen fick ja mä Kristin på tant-gympan !
Tisdag= Fika och promenad på stan med alex, gick in på footnew´s och skull testa ett par stövlar, stövlarna hade dragkedjor på bägge sidorna men en vara endast var för prydnad. Men när jag hade fått på mig stövlarna och sen skulle ta av mig dom glömde ja bort den inre kedjan och försökt förjäves få ner prydnads kedjan !Med lite halvt panik gick jag fram till hon som stod vid disken och frågade om hon kunde hjälpa mig till svar får ja "men den kan du inte dra ner, den är bara prydnad. Testa och dra ner den på INSIDAN" De var en mycket lättad men generad malin bengtsson som senare lämnade affären ungefär 30 sek senare ! sen fick de bli hem och äta och sen vidare hem till Edane :)
  • Onsdag= Fick bli en lugn dag i Edane med promenad ute i solen och mkt tv :) Runt 5 bar de iväg hem till Alex, sen vid  7 åkte ja vidare till Rajjens för bowling mä Kronan ! Jag,Saxen,Jossan,ElinPelin & SoffiPropp tog en bana, måste säga att bana 1 är mycket halkig ! Så passa Frida iaf och de är väl alltid något possitivt..Fick sedan skjuts hem av Frida & Pontus, tack för skjutsen, sen fick de bli att somna på alex bröst :)
nu sitter man framför tvn och väntar på att alex ska vakna!

i helgen äre Halloween och då blire nog tjejmiddag på Finnbackagränd (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0