we just keep talking

gårdagen blev mycket trevlig, pappa skrällde och fixade kyckling & ris till mat. Så mätt och belåten äver pappas åstakomst kunde man senare åka hem till alex, va där i nån timme sen bar de iväg till Brônske !
Ockeman fick stå ut mä vårat sällskap och jag hoppas de inte var allt för hemskt.
- dagens rå diss åkte pöjken på och då tycket ja riktigt sön om dig oskar ! INTE OKEJ VERKLIGEN !
Men riktigt bra fotboll blandades med riktigt dåligt. Men de är väl de som är charmen med cupen.
Brônske Night Open - div 1 möter div 7 !
Efter att ha sett en hel de matcher bestämde vi oss för att knalla hemmåt..
Väl hemma på smultrongatan 2 somnade jag väldigt fort..

Vaknade vid halv 10 och märkte att alex hade feber :( Forstätta sov nån timme till innna man fick gå upp ovh duscha & äta frukost. Slog oss ner framför tvn fram tills mamma kom och hämtade mig, åkte och handlade, hämtade maria och sen bar de iväg hemmåt. Åt mat, städa de jag inte städade igår, satte upp de sista julgrejerna,sett på tv mä pappa & läst lite samhäll.

Nu väntar jag bara på att vi ska åka in till stan, mamma & pappa ska på julbord och jag ska och se på Brônske mä Anna,Maya & Tobba :) Sen inatt blire hem till min sjukling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0