Throw it in the bag

Sov så otroligt gott imorse när väckarklockan ringde, så gick tebax och la mig 10 min till, detta resulterade att det inte fick bli nån frukost idag hmm..
 Kämpade som bara den igår kväll för att få ihop geografi arbetet som jag va helt säker på att de skulle vara klart idag, men så vare inte, utan istället skulle de vara klart på torsda ? Men men klar blev jag iaf.. hade dans på idrotten, en matte lektion som man fattade nått på beroende på att Kurt va där idag ISTÄLLET  för ulf. En timmes spanska avklarades sen bar de iväg mot den älskade matsalen, idag slog de rekord för idag fanns de ingen mat kvar när vi kom, så efter lite fördröjning och klagomål så fixade de fram några fiskpanetter iaf - tack mattanterna :) Mr.Ockeman var väl inte väldigt nöjd över denna företelse, och de tror jag allt att han lyckades få fram ganska bra ;) Men någolunda mätta blev vi väl på ett eller annat sätt, sen blev de svenska och fysiologi innan men kunde sätta sig på bussen hemåt.
Nu har man precis dragit i sig en portion kykling wok och nudlar så magen är mätt och belåten.
Ska skriva klart RecenSionen sen blire tv kväll med Ugly Betty och DP !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0