I got my angel now..

Efter en lång dag kan man till slut sätta sig ner och bara ta de lungt och se på fotboll.
Hamrén gör éntre som förbunndskapten och detta är en måste match att se.

Dagen började av änu en miss av m.bengtsson, eftersom jag har skreve klart geografin & svenskan hade jag kunnat haft sovmorgon imorse, men ne de glömde jag ju så klart bort och åkte till skolan i vanlig tid, annars gick dagen fort, engelska-lunch-spanska sen blev de ut till vik för att utöva ännu ett pass fotboll.
Dagens träning bestod av lågt tempo och mycket kvalité och de blitr verkligen vad man gör det till, eller vad säger du Josefin ?
Efter träningen fick man skynda hem och äta, sen åkte jag,mamma & pappa till torsby för att åka lite skidor i skidtunneln.
- det va skit kul, men otroligt ovant.
Träningsvärken lär komma ganska rejält imorn vill jag lova, när man med det är såna smällar man får ta.
Men nu sitter man äntligen hemma och är ganska nöjd över mig själv som klarat av ännu en dag med dubbelpass!

Imorn är en lååång dag i skolan samt solif match som förhoppningsvis följs utav en myckat skapp tv-kväll.
De kan min kropp behöva känner jag.
Sen är bara en dag kvar tills man på pussa på sin lilla älskling igen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0