fredags mys med ID2

Efter 4 mkt slappa lektioner i skolan vare äntligen helg :) Avnjöt den underbara köttfärsen i ung och sen fick de bli till att sätta sig på bussen hem till Edane, Hann nästan inte hem ens innan moder & jag skulle vidare mot Charlottenberg.. Körde bil och nötade igenom den nya skivan som brändes förra helgen ! Väl i Challa blev de en hel del inhandlat för mamma, medan de för min del fick bli ett par stövlar och ett på tights.
Norskarna var som vanligt allmänt JOBBIGA och SEG så inge värre brådska där heller, en annan gejej som jag inte fattar är VARFÖR dom inte parkera som NORMALT FOLK.Antingen ställer de sig på HANDIKAP Parkeringen eller på spärrlinjerna ! Är norskar verkligen så JÄVLA DUMMA när de finns 100 LEDIGA platser endast 2 meter längre bort ?
Detta betende är något som bidrog till vilda disskutioner mellan mig och mamma, men efter 2 timmar i Charlottenberg fick de va nog och då vare bara och köra mot Arvika och Rajjens bowling..
Där väntade ID2 gänget Matilda,Anna,Josefin,Ola,Ola,Oskar & Jocke, de eviga svikarna Linnea,Lina & Natalie svek som vanligt, hmm...
Men de blev en jävla blandad omgång, dock tare emot när jag måste erkänna att jag förlora mot Ola.
Ljung och Matilda lirade på lite högre klass, så de va jag & ola som tampades i botten. Efter en timmes skönlir blev de till nöjesbutiken för att köpa godis och sen styra sällskapet vidare hem till Josefin.
Där blev de postkodsmiljonären,youtube,idol,kinder äggs bygge och pizza för vissa. En mycket trevlig kväll och de tackar man för :) Nu ligger man i sängen och är glad över att snön FAKTISKT ligger kvar på marken ! ge oss mer snö och lite kallare väder tack !


Imorn blire först till Grums för att se på Grums-Valbo och sen blire iväg och se på Arvika-Grums, så de kommer helt enkelt bli en Hockeylörda till max imorn :)


Josefin,Anna & Oskar va laddade.


Ola & Ola innna allvaret drog igång.


matilda drog till med 3 STRIKES I RAD !



 hemma hos josse gjorde ja fläta på oskar, och oskar poserade stolt med den nya stilen.

. men nu blire och ta kvällen/natten.
, sov så gott, gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0