fem jävla gånger :@

 fem jävla gånger vaknade jag inatt och hade panik alla gånger trodde att jag hade försovit mig och stressade mig upp ur sängen, men när jag väl kollade på klockan vissade det sig att jag kunde sov ett antal timmar till. Så då vare bara och kryp ner under täket igen sen upprepades detta 4 gånger till.
Har aldrig vart med om något liknande, måste säga att denna händelse har påverkat hela mig hela dagen. Sömnen har aldrig varit långt bort men fick kämpa och hålla mig vaken så mycket som möjligt.
Men förutom sömnen så var dagens höjdpunkt badet. Där stod livräddning på schemat och jävlar va smidiga vi var, ja,matilda & alexandra kämpa på och vi alla kämde en viss krampkänning i benen, men vi klarade mycket bra !
Dagen flöt på och även ett mycket lyckad bokmöte avklarades, de va mycket papper där ett tag men till slut fick vi ordning på det. Efter skolan blev de hem, läsa om upplysningen, åt mat, hann somna i 20 min sen blev de iväg och klippa sig. Topparna är ni fixade och håret känns mycket friskare !
Nu har man försökt förstå sig på upplysningen, men vet inte ja, känns inte som att de kommer gå så bra =/

men nu blir tv, sen får de bli en sväng till mä upplysningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0