even if the skt is falling down

då va lovet snart över, men de har vart ett skit bra lov så inga sura minner härifrån iallafall !
- dock har jag gått och funderat på hur jag ska få pengarna att räcka denna månad då ny jacka & skor behöver inköpas, men räddningen kom igår - har som sagt tränat f10 laget hela hösten och som tack för detta fick jag igår 1800 kr, TACK SÅ MYCKET KRONANS FK mina ekonomiska problem är nu BORTA !

Igår blev de avslutning mä kronan, sen hem och ha tjejmiddag :)
Vid 11 bar de in till stan och hem till Sara, där vare en hel del folk om jag säger så.. Kan väl inte påstå att kvällen va JÄTTE lyckad, men tyvärr så kan man inte ha för stora förhoppningar på STORA ARVIKA ! Efter att och ståt och väntat på Olsson i ett antal timmar kom kvällen räddning Viktor Andersson och jag fick ÄNTLIGEN komma hem (Y) Tack viktor !
Vakna vid halv 10 utav att ja hade  fått 5 nya sms, två missade samtal samt att hemtelefonen ringde xD
men upp kom jag och nu blire ett stort glas vatten och vindruvor och soffläge DELUX !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0