de fick bli en ordentlig tv dag..

Söndagen har som många andra gånger spenderats framför tv, har faktiskt även skrev klart geografi arbete och påbörjat samhällsarbete. Men annars har det varit en väldigt skön dag.
Har till stor del bara tagit de lungt och vilat upp mig.
Jag & Mamma på en ganska bra idé förut för att få pappa till att laga mat, så vi bestämde att ALLA skulle laga mat en varsin vecka. Så denna veckan är mammas vecka, nästa vecka är pappas vecka, sen blire min vecka och sist men inte minst blire erics vecka. Ska bli intressant och se hur de här kommer gå hmm..
Tränngen gick fort men exta fort av att några skitongar kom och släckte lyset för oss, vilket ledde till att vi va tvungen att sluta tidigare då vi inte hade nått lyse i hallen.
Väl hemma blev de mat och dusch, och nu är man åter tebax framför tvn och vem kan slå filip och fredrik.

Imorn blire fotboll och stundens avgörande då läxan skall klaras, men de ska man väl klara.
Annars i veckan blire skidtunneln i torsby med mamma & pappa på onsdag och börja tränigen inför Kortvasan som ä i Februari ! hahaha...



 Min & Mammas mat listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0