då behöver man inte oroa sig längre..


Dagens stor händelse för Sa2 samt ID2 var helt klart vaccionation, som bestod av en GIGANTISK spruta som gjorde fruktansvärt ONT ? Inget som ja skulle påstå, man gick in satte sig på en stol, ett litet stick sen vare över !
De är inte förns nu ungefär 6 timmar efter som man börjar känna sig lite stel i armen.
Annars har dagen beståt av inläming av samhällsarbete,geografi prov,engelska, historia och lite matte.
Dagarna går fort och de blir bara mörkare och mörkare, men får väl se de från den ljusa sidan när det iaf snöar (Y

Igår gick skolan fort och fotbollen gick extra fort - maxa maxa - Fuuuuuuuuullllllll fart !!
men de va skit kul som tur va. Efter fotbollen fick de bli hem och byta kläder sen hem
till  farmor & farfar på Farmors 80års kalas.. Åt god mat, lyssande på när farmors syskon pratade
sen blev de ännu mer mat ! Halv 9 va vi hemma och då slockna ja framför tv, vakna halv 11
utav att mamma sa att ja kanske skulle lägga mig på mitt rum, vilket ja gjorde och sov otroligt
skönt fram till halv 7 imorse..


Men Nu blire mat, sen bokläsning och ikväll blire första träningen mä Kronan på länge :)

vet att du inte tycker om bilden, men jag tycker om den, samtidigt som jag älskar DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0