back on track


då va man tebax i skolbänken då, känns faktiskt sköönt !
Dagen började kanske inte så jätte bra,
då nivån på fotbollen imorse inte kanske var den bästa
och även koncentrationen va kanske inte den bästa..
Men efter en timme blev tempot en aning bättre och de flöt på lite bättre.
Dock måste jag påstå att magen fortfarande var hungrig efter 13 potatisbullar :S
Hade spanskan, sen blev de ner på stan en sväng med anna och köpa en ny kappa (Y)
Efter svängen på stan blev de bokmöte aka pratstund alá Ola,Ola,Jocke och lite karl-kohan..
Under matten kan jag ju inte påstå att vifick så värst mkt gjort men..
Hemma blev de äta och sen en power napp (Y)
Vaknade av att pappa kom och frågade om jag ville ha choklad ?
Choklad kan man ju inte tack nej till så jag piggnade till ganska fort..
Sen fick de bli tv och pratstund mä brorsan,olsson & magnus om helgen bravader xD

Nu blire till å se på tjuriga kvinnor som inte kan komma överrens på Grannfrejden !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0