baby you can´t stop me now

Då va helgen över och man var tebax i skolan,
Dagen började med att man vakna breve världens bästa,
 sen fick de bli fotboll första timmarna.
Snabbhet,Passnings kvalité och 1 mot 1 stod på schemat.
 Mycket rolig och jobbig träning - så de ska va ;)
åkte till skolan och åt pytt i panna, pratade
 oss igenom en hel spanska lektion,
efter de fick de bli en timme framför datorn tsm med anna
 där jag fick nörda mig lite med mitt nya tidsfördriv Café World (Y)

Ännu ett mycket effektivt bokmöte avklarades även
 under eftermiddagen,matten lika värdelös som vanligt.
Men efter detta väntade dagens höjdpunkt nämligen första solif matchen i vollybollen..
Motståndet bestod av Teknik 3orna,
till börjar var det en mycket jämn match,
men på slutet svek vår komnuikation och även vårt självtroende.
Detta får egentligen inte ske men vi höll in klassen och teknikarna vann.
Så grattis lag johan westerberg !
Åkte och handlade med pappa och nu sitter man bänkade framför tvn,
fotbollsgalan om 30 min så blir nog inte så mkt plugg för mig idag skulle jag tro.

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0