snöööööööööö

 Snön ligger faktiskt kvar på backen och det är SKIT MYSIGT.

Skit mysigt vare även hela fredagen, Jag,Matilda,Josse & Anna drog till Charlottenberg vid halv 2 för att köpa julklappar och invänta resten av ID2 som skulle hem till Oskar vid 5 för julbak samt byta av julklappar. Julklapparna och rimmen va otroligt lyckade och de va även våra pepparkakor. Kreaktivitetn flödade i ungefär 15 min sen tröttande de flesta xD Men det var en mycket lyckad kväll och jag tror alla som väldigt gott när de kom hem.

Lördagen spenderades till största delen i Sparbankshallen där de va Hallvärmlänskan, 2 vinster -  1 förlust och en oavgjord match rsulterade det i.. Vi får ta nya tag och se till att vinna resterande matcher tjejer.
Sen fick de bli hem till älskling och mysa.

Söndag bestod av HOCKEY & Fotboll.

Idag blev de en mycket TRÖTT dag, somnade 3 gånger, en gång på bussen och två gånger på lektioner ! Inte bra de haha. Men efter att ha kämpat sig igenom en sån här dag i skolan har man även hunnit med att skriva klart idrottsuppsatsen som ska va inne imorn. Tänkte sätta mig och läsa lite geografi sen fåre bli tv resten av kvällen.

Imorn blire karlstad med Mamma & Pappa för att inhandla de sista klapparn och köra lite bil.
Känns som veckan kommer gå fort och sen är ÄNTLIGEN LOV !
Tack för den !

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tar du över för mig när jag inte är på lektionen ;)

2009-12-15 @ 07:37:34
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0