nu är allt NÄSTAN klappat och klart

Vaknade å såg att snön låg kvar och de är ungefär en decimeter snö ute nu, de är MÅNGA tummar upp !
Så kunde gå till skolan mä ett leende på läpparna, Väl i skolan gick de fort..
Såg på Taseruds fotbollstunnering lite emellanåt vilket gjorde att dagen gick ännu fortare.
Åkte hem, sen blev de bara att sätta sig i bilen på väg mot Karlstad för julklapps shopping.
Första stoppet blev IKEA och jag tror vi kom upp i 5 Julklappar åt eric hmm...
Jaja får hoppas att han blv nöjd iaf.
Efter IKEA fick de bli Bergvik och väl där delade vi upp oss, Jag hann fixa 3 Julklappar till mr A.
Sen lyckades jag även se att Mamma & Pappa har köpt skidstavar till mig xD
Efter 2 timmars snabb shopping bar de hemåt igen,
Dock utan nån julklapp till pappa, men de får jag fixa framöver.
Men har man salgit in alla paket och ska sätta sig och läsa lite geografi.

Imorn blire 2 lektioner sen bäre iväg på begravning för Erika !
Sen på kvällen äre FUTSAL träning och man är ännu en dag närmare JULLOV !



Kommentarer
Postat av: matilda

byt text. jobbig att läsa!

2009-12-16 @ 16:53:41
Postat av: Malin

hahah de får du stå ut mä :P

2009-12-16 @ 19:03:36
Postat av: matilda

;P

2009-12-17 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0