längesen jag var så här trött !

Pallade inte att hålla mig vaken hela natten inatt utan de fick bli en timmes sömn mellan 6-7 !
Men Fifavakan hos Bojan var mycket lyckad (Y)
På morgonen vare väl okej, Gick till skolan och där bjöds det  på Godis/Frukt/Dricka/Kakor till frukost till några aning trötta ID2 elever.
Efter frkosten bar de iväg till Krykan, DET ÄR JULSTÄMING ! Även om Ola & Josefin inte verkade vara så intresserade av just sången...
Efter kyrkan bar de iväg till Sph där vi skulle ha klasskamp emellan alla ID klasser, Vi slutade två och får väl nöjo oss mä de med tanke på nattens bravader.
Efter klasskampen drog jag & sandra ner på stan, sen blev de hemma och få håret slingat ! TAck sandra.
Gick hem och åt sen somnade jag framför brasan och jag kan ju påstå att jag inte är jämt precis JÄTTE PIGG efter samalagt 3 timmars sömn på 1,5 dygn !

Men senare ikväll blire och se på hockey och SOOOOOOOOOOOVA !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0