fotboll,fotboll,fotboll

Totalt va vi borta i 13 timmar idag ! Inte lite låååååång dag, men de va skit kul och de gick jävligt bra ändå !

  • Vann först matchen mot Kil mä 1-0
  • Vann mot Grums mä 1-0,
  • Förlora mot Skoghall mä 2-1
  • Sista vann vi mot Arvika mä 2-0 och malin bengtsson satte en straff :)


Emellan matcherna blev det mest bara en lång väntan och lite buss mä världens sötaste unge Tess också :)
Uh så goo liten busonge :)
Men slutade 2 i gruppen och fick möta Norrstand i kvarten, en match där vi FÖRSVARA JÄVLIGT bra men inte ä lika skarpa i avsluten. Norrstrand sätter en frispark med 5 min kvar av matchen och de orkar vi aldrig riktigt ta igen, men över lag har vi gjort en riktigt bra cup och den nya spelsystemet har funkat galant.
Så nu går jag och lägger mig med gott samvete och förväntar mig träningsvärk imorn när jag vaknar.

- God Natt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0