första klapparn inhandlade..

Yes då va första julklapparna inhandlade !
Blev lång sovmorgon imorse, sen blev de ner till ICA och handla lite, gick upp te lägenheten.
Åt och såg på skidor innan bussen in till Karlstad gick, där blev de den första julshoppingen :)
Jag & Alex bestämde oss för att vi skulle få välja en julklapp själv, sen den andra får bli en överraskning ! Så nu vet jag iaf att jag ska få en svart kofta till Jul !
Trots att de regnade vare mycket mysigt och två timmar gick riktigt snabbt :)
Vid 5 åkte alex mä bussen till Grums och jag gick och satte mig på tågstationen och väntade på tåget hem..
Väl hemma mötte ja brorsan som mot alla odds faktiskt ska va hemma idag, så de blir tvkväll mä brorsan idag eftersom mamma & pappa är på Julbord i Sunne !

- tack för ett mysigt dygn älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0