'

dagen började boktstavligen med en stor KRASCH !
Brorsan lyckades på nått sätt släppa handbromsen när han skulle sätta på bilen och gick sedan ur bilen, sedan rulla bilen ner för backen och rakt in i hans andra bil xD så en väldig krasch blev de allt !
Kom till skolan och hade geografi, sen kom de stor allvaret - Aerobic Redovisningen ! Fan va jobbigt de va, men vi kom allt igenom alla pass tillslut :)
Resten av dagen flöt på och väl hemma blev de dags å laga mat, Thai Wok & nudlar stod på schemat - de blev väldigt bra om jag får säga de själv !
Åkte och handlade, sen skulle börja plugga, men pluggandet resulterad i att jag somnade - det måste va nått sömndrivande i mitt sovrum, för jag somnar varje jävla gång jag ska plugga där.. hmm..
Men efter en timmes sönm vakna jag och de fick de bli hockey för hela slanten,Färjestad vann mä 4-2 och nu ser man på " Jag ska bli en stjärna" de är sjukt hur många timmar föräldrarna lägger på att deras barn ska bli bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0