äntligen

äntligen har kylan slagit in och jag måste säga att jag verkligen gillar det !
Vintern är på väg och snön är på väg, och de är VERKLIGEN tummen UPP (Y)
Dagen började mä en timme svenska där vi hade personligt samtal med Hans, geografin gick väl ganska bra men bokrecensionen gick inte riktigt så bra. Men så äre, Dagen fortsätte och solen strålade hela tiden ! Efter spanskan gick ja & anna och sätta oss i cafeterian och väntade på att vi skulle få åka ut till Vik för å ha fotboll, men istället ringde ola och sa att de var inställt idag på grund av att vi bara va 4 stycken. Så jag och Anna tog en sväng ner på stan och kollade på lite julklappar och kläder ;) Nu kryper julkänslorna tätt inpå och jag längtar verkligen, endast 22 dagar kvar !

Tog bussen hem vid halv 2, grejade lite på rummet, pluggade samhäll och lagade mat till familjen. Skulle sen va duktig och plugga lite till, men ÄNNU en gång resulterade det i att jag somnade ? En timme till att lägga på kontot över onödiga timmar att sova på. Skulle ha fixat med utebelysningen men de hanns aldrig mer, så jag får väl ta de imorn kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0