4 dagar kvar !

Gårdagen var även dem mycket lyckad :)
Förmiddagen tillbringades på stan och hemma hos Alex.
Sen vid 3 blev de att gå till Kyrkebyhallen för ett 2 timmars pass mä fotboll.
Blev en hel del matchträning, men fick gå av efter 1,5 timme på grund utav att jag hade ont i låret :(
Duscha snabbt sen drog jag hem till Rosanna. Mycket mäktad av erat hus Rosanna - så jävla snyggt.
Åt mat,pratade skit,bakade lussekatter och pepparkakor med MYCKET GLASYR !
Kvällen skönast kommentar kom från Rosanna och detta lär hon få höra några gånger mer xD

Rosanna
: Om degen drar ihop sig har den väl inte jäst klart
Rebecca: Äsch då vi fortsätter
Rosanna: Men om den drar ihop sig är den ju inte klar!
Rebecca: Joora
Rosanna: SARA har faktiskt sagt att de är så !

HAHAHA detta var något som blev väldigt internt men otroligt roligt då Rosannas syster jobbar som konditoritor och mycket av kvällen prat hade handlat om hur duktig Sara är, och om att hon stod för alla bak kunskaper i familjen xD

Men efter 5 timmar kom mamma och hämtade mig, åkte och hämtade Alex sen åkte vi hem till mig och sov:)
Sov fram till 12 imorse, vaknade utav att grannarna va ute och åkt pulka :) Sen fick de bli upp och äta frukost och dricka varm oboy och slappa framför tvn.
Nu sitter man hemma hos Alex och har nyss åte mat :)
Resten av kvällen blir soffläge delux och bara tare lugnt "!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0