torsdagen..

gick mot alla odds mkt snabbt ! De börja bra mä att Anders va försenad och vi missa/slapp 20 min av historian ! resten av dagen flöt på i ett mkt behagligt tempo, lunchens kommentar blev iaf "så här ser det ut när de kommer upp på söndan efter en helg ute" - Jocke kommenterade vår UNDERBARA hemlagade brocolisoppa xD efter de va inte matlusten nå värre kan jag lova.. Väl tillbacks klassrummet blev de dax för dubbel timme i Geografi - faktiskt ett ämne som jag SAKNADE förra året, men nu äre äntligen tebax ! Sista timmen bestod av brand utryckning - varmvattenbehållaren blev för varm och gav ifrån sig ånga som utlöste  xD Vår kära matte lärare Ulf Tobiasson har riktigt bra koll på sin nya klass, han kan inga namn och vet inte hur många vi är ! Bra de xD NK va även tebax på skolan, men bara för en liten stund ! När brandlarmet slutat fick vi gå in och ha matte den tiden som var kvar.. Tog bussen hem och väl hemma vare faktiskt min kära bror som stod för maten idag ! bra jobabt eric (Y) Vid kvart över 5 befann man sig på Edevi för att träna små tjejerna :) Idag stod de stegen/snabbhet/glidtacklingar och försvarsspel på schemat.. Full fart som alltid och endast en som gråt idag (Y) Vi går frammåt sakta men säkert :)
HAlv 7 vare träning för min egna del- träningen va väl inte den bästa men gött å ha de gjort..
Nu sitter man i köket och väntar på att maten ska bli klar - Korv mä Brö och bostongurka usch så gott :)

Imorn börjar man 8 och slutar 11 :) Jag klagar då inte !! Ska bowla mä ID2 typ, sen blire köpa firren och sätta sig på tåget till karlstad, sen vidare mä bussen till grums och överraska älsklingen <3 Kommer nån timme tidigar än va ja sagt så får hoppas han blir glad och är hemma i lägenheten ! PÅ kvällen blire att se på match sen hem mä Henrik&Madde för å ladda inför lördagens match mot Ämtervik ! Nu äre kriga om poängen som gäller !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0