the girl with the big smile

gårdagen va så super rakt igenom :) Hade 1 timme samhäll, där jag och Rosanna påbörjade vårt jämförande arbete om Italien vs Norge. Sen fick de bli 2 timmar Histora.. Jennie kom på besök och hon börjar bli mer och mer 08 i talet hahha. Gick och åt sen drog metstadels av ID2 vidare ner mot nya bowlinghallen. Jag,Ola,Anna & Josefin fick en bana och Oskar,lina,natalie och matilda tog den andra :) Detta förhoppningsvis ID2s nya fredags tradition ! Men i vår grupp började vi kanske inte så jätte lysande.. Men de räckte ändå till en SEGER för M.BENGTSSON (Y) Matilda tog hem seger i den andra gruppen så de va flickorna på M som regerade idag ! Efter de blev de iväg till stan för mig,matilda och anna för att köpa 2 fiskar till alex,vattna matildas farmors blommor innan vi sätte oss på tåget till karlstad tsm mä victor. Väl i klarstad fick ja skynda vidare till bussen till Grums medan de andrA gick för och shoppa..Väl i grums fick man ÄNTLIGEN träffa aleksander efter 2 veckor :) mkt uppskatat,! FIskarna blev han minst sagt överraskad över eftersom han inte trodde ja va seriös när ja sa att ja skulle köpa 2, blev endel pussar innan han va tvungen och åka på samling inför kvällenmatch.. 10 min senare kom Mappa,Henrik och Madeleine så då slappa ja sitta där ensam. Åt mat sen bar de iväg till Billerud hallen. Blev förlust för Grums mä 4-2 men men bara å ta nya tag pojkar de är ju bara en träningsmatch som tur ä :) Sa hejdå te alex sen åkte ja mä Henrik,Mappe & Madeleine hem. Väl hemma vare bara och gå och lägga sig för att ladda inför dagens match..

Vakna halv 9 imorse av en minst sagt knepig dröm.. låg kvar i sängen å drog mig i 45 min innan jag orkade palla mig upp. Fil & blåbär fick de bli till frukost. Nu sitter man här och lyssnar på musik, match mot ÄMTERVIK idag. Blir till och äta en gång till sen bär de iväg mot västa ämtervik.. Ikväll blire hem till familjen Andersson :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0