sammanfattningen

medans alla andra satt i skolan och jag klippte gräset gick ja och funderade på vad jag egentligen har gjort i sommar å de hela ser ut så här

 
  • JaG HAR

  • jobbat på fotbollsskolan + uppe på edevi

  • vart på arvikafestivallen & hamnfesten

  • vart i norge en vecka
  • vart i göteborg mä älskling
  • åkt båt
  • kört mkt bil och långt
  • vart hos mormor & morfar
  • lirat fotboll
  • vart i grums mer än 3 gånger
  • solat de gånger de gått
  • vart sjuk
  • vart på sunnevattenland
  • vart på mysiga grillkvällar/fester
  • klippt mkt gräs
  • haft en underbar sommar
  • åkt mkt buss/tåg
  • fiskat
  • cyklat i massor
  • ätit glass
  • bakat
  • städat mkt


JaG har INTE:

  • vart på ingestand
  • spelat minigolf
  • sett på Carlstad U
  • ätit hallon,tomat eller jordgubbar pga av allergin

de är väl de jag har hunnit mä skulle ja tro..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0