lååång måndag

vaknade breve älsklingen imorse och kände att halsen inte va 100% men upp kom jag och en timme senare befann jag mig ute på vik för¨å ha ett pass fotboll :) Lung men mycket rolig träning idag, drog och duscha,fick skjuts av anton till stan, sen blev de lunch mä Josefin,Anna & Rebecca. Under lunchen kom tröttheten och all energi bara rann ur kroppen.. Resten av dagen va en ren plåga, kändes som jag skulle somna när som helst. På tåget hem fick man sällskap av simon en sväng,drog hem och fixade cykeln och åt innan jag tog bussen in till stan. Gick och handla sen gick ja hem till Victor :) Satt och såg på film och pratade innan vi drog till Paladium för å se Linje 123 kapad. Sevärd film men kanse inte de bästa ja sett.. Men de va värt 70 spän iaf :) Va 6 pers på biografen så de fanns gott om plats iaf, Efter 1 h 45 min va filmen slut så vi gick hem tilll victor och sen kom pappa och hämtade mig, körde hem och nu sitter man och ser på Barca och bojan gjorde nyss mål :)

Imorn äre dags för första klassikern och 7 mil på cykel väntar oss, sen fyller även min älskling år imorn :D Har vart lite busig och gömt ett paket hemma i hans lägenhet så tänkte han skulle få ha lite skattjakt imorn :)

nej nu blire till å ta kvällen och ladda inför imorn !
Gonatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0